Stillingsannonse

Saksbehandler Næringsbygg

Ønsker du en nøkkelrolle i et lokalt elektroselskap i vekst? Vi søker en ny kollega som tar ansvar for et eget team med elektrikere, lærlinger og en bred kundeportefølje.

Søknadsfrist : Snarest

Kort om stillingen

  • En nøkkelrolle i en bedrift i vekst og med god økonomi
  • Ansvar for ett eget team med elektrikere, lærlinger og en bred kundeportefølje
  • Stilling passer for deg som liker en litt hektisk hverdag hvor man må håndtere flere oppgaver på kort tid og hvor du får utviklet deg
  • Du er bedriftens stemme på telefon og vårt ansikt utad mot mange av våre kunder og leverandører
  • 100% fast stilling

 Kvalifikasjoner

  • Minimum fagbrev som elektriker, ønskelig med bas/anleggsleder erfaring og kunne vise til selvstendig og relevant erfaring fra installasjoner i næringsbygg
  • Det er ønskelig med fagskole utdanning i tillegg, men ikke ett krav dersom søker kan vise til god relevant arbeidserfaring
  • Lederegenskaper
  • Evnen til å motivere og inspirere
  • Godt humør
  • Førerkort klasse B
  • God på digitale verktøy
  • Du må være oppdatert på relevante gjeldene lover og forskrifter
  • Du er en positiv, effektiv og selvstendig ansvarsbevisst person
  • Samarbeidsvillig med evne til å lytte og kommunisere godt med andre
  • Du må vise til gode rutiner, men være fleksibel og kunne ta ting på sparket når de kommer
  • Kunne ta selvstendige beslutninger
  • Opplæring i bruk av bedriftens systemer vil bli gitt ved oppstart

 Stillingsbeskrivelse

  • Hovedansvar for bedriftens oppdrag hos kunder og utbyggere som ønsker utført arbeider i sine næringsbygg. Oppdragene består av alt fra mindre servicearbeider til større rehabiliteringer/ombygginger av kontorer, butikker, lagerhaller, skoler, barnehager, bensinstasjoner, industrilokaler, solceller og ladeanlegg elbil.
  • Ansvar for å følge opp oppdragsmuligheter og drive aktivt salg.
  • Hovedansvarlig for oppdragsplanlegging og delegering av arbeidsoppgaver til elektrikere og lærlinger
  • Ta imot oppdrag fra kunder med avtale om sted, tid og eventuelt pris.
  • Være bedriftens ansvarlige kontakt overfor kunden
  • Fullt ansvar for oppdragsutførelse og i dette inngår befaring, kalkulasjon, tilbud, budsjett, fakturering, innkjøp, fremdriftsansvar, resultatansvar, dokumentasjon og reklamasjoner
  • Stillingen rapporterer til faglig – og daglig leder

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Trygg og solid arbeidsgiver
  • Konkurranse dyktig lønn
  • Fantastisk arbeidsmiljø
  • Faglig påfyll med kurs og kompetanseheving
  • For rett person kan det være mulig for ytterligere ansvarsområder og oppgaver

 

Send inn en søknad

Høres dette spennende ut håper vi du vil sende en søknad til daglig leder Marius Waagaard mw@brhelgesen.no, eller for spørsmål ring ham på telefonnummer 95 05 85 60